Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 35 gün önce görüldü
reisin Galatasaray dışında bir şey yazdığını görmedim
Galatasaray nedir diye sorsalar wiltord derim
 
Kadin bir uyeye yazsam araya need girermi acaba diye F5 cekip kontrol ediyorum. Hizlica yazip enter'liyorum. Ust post'a bir bakiyorum need yine nah cekmis "gec kaldin" diye.
 
Bu da es anlamlisi sayilir ya. Sagol eksik olma abicim.
 
Bakmazlar zaten skma canini ajsnnsbbbbsb
 
Aorist'de bulunmanizin sebebi nedir sorusuna;
- aerosmith seviyorum diye cevap veren uyemiz.
 
muhabbetimiz yok hiç ama telegram grup zamanları telefonlarını çaldırıp az oyunlarını bozmadık…. sonra bana bi yükselmişti ve ben de sinirlenmiştim…. sebebi neydi hiç hatırlamıyorüm.
 
Hatirliyorum ama hic tanismadigimiz yada konusmadigimiz icin direkt beni kizdiricak bir sey yazmistin muhabbetin ortasinda ona kizmistim.
Ama sohbeti hatirlamiyorum , hakkini helal et , biraz ayarim yoktur benim sinirlenince.
 
Son düzenleme:
Geri