Çok uzun yıllardır biliriz birbirimizi. Her daim saygı çerçevesinde bir diyalogumuz olmuştur. Zaten aslolan da bu saygının varlığı.
Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için lütfen foruma kayıt olun veya giriş yapın. Üyelik tamamen ücretsizdir ve sadece birkaç dakikanızı alır.
Hassas pobçik qalpli dîyelimzana biraz alıngan biri gördüğüm kadarıyla xd
terbiyesizliğin lüzumu yokGüle güle sana güle güle
guruptan atılma korkusu kjkhjhj