Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 34 gün önce görüldü
arada denk geliyorum. sevdiği kişilere takılıyo, eğlenip çıkıyo gibi.. he bir de aref’i anımsatıyor bana :d
 
  • Kahkaha
Tepkiler: Kim
Sitenin robotu gibi bazen
 
astroloji vb. şeyleri sayesinde takip ediyorum. bence herkesin böyle bilgilendirici, paylaşımcı bir arkadaşa ihtiyacı var.skjdf :*
 
kendisiyle ilgili olumlu dusuncelerim daha fazla. tek bir sey var; turkce karsiligini bilmiyorum, ama kullanmak istedigim kelime "slijmbal". lisedeyken birileri, birilerin pesinden hep giderdi ya. ondan. oyle gorunuyo bu aralar disardan. hos bir goruntu degil. yakismiyo.
 
bugün denk gelemedik… kömbeleri çok kaçırıp kömbe komasına mı girdi acaba…
 
Sevmiyor ama Ankara da yaşıyor oh canıma değsin Sjsjs
 
gideceğim gün gelecek elbet serçü… bir daha önünden geçmicem….(diye diye 7 sene yaşadı) kdjf.
 
  • Hehe
Tepkiler: ne
Geri