Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 34 gün önce görüldü
Miss gibi kız. Onu alan yaşadı. İyi baksın sadişimize. Mükemmel bir karakter. Mutlu olsun dilerm.
 
Tuttuğu takımın üstdüzey olması onu çok mutlu ediyormuş mutluluğu daim olsun :)
 
ucube sistem diyerek onu konudan uzaklaştıran yönetime geçirmiş
açık sözlü
 
Napak doğru konuşanı 9 köyden kovuyorlar diye doğrularımızdan mı vazgeçelim kjkhjh
Olmadı köyümüze geri döneriz


İkisini de severim iyi insanlar :)
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Bu sehirde olmaz, daglara gitmeli, yalniz kurt yenilmemeli.
 
Bu avatardakini hep kendisi sanmıştım belki de kendisidir doğrusu.
 
Geri