Türkiye - ABD ( 3 - 2 )

🕒 Konu sahibi 1 saat önce aktifti
Orkun’u tebrik ediyorum Kerem’den sonra Barış’a da gol attırmış (:
Maçı izlemedim oyun veya taktik konuşulacak bir maç değil.
Montella, Hakan’ı neden kesti?
Kerem niye yok?

Salih ile Orkun orta sahasını Beşiktaş’ta görmek istiyorum. Salih boşta şuan.
 
Şimdi en iyi sonuncu mu olduk;d özeti daha yeni izledim
 
ayşe seni varya merdane makinasına atar döndüre döndüre gebertirim. her yere bi erkek mevzusu sokmasa olmuyo ya
 
Ülkeye dönünce dayak yemekten kurtuldular. Tabi ki sevinirler.
 
Geri