Türkiye - ABD ( 3 - 2 )

🕒 Konu sahibi 2 saat önce aktifti
Rezil olacağımız kadar olduk. Haiti ile son sıralarda anılmaktan kurtulak bari
 
Bizim oyuncular dünya çapında tanınan isimler ancak onların oyuncuları pek tanıyan yoktur, üzücü olan da bu zaten.
 
Farklı da yenebilirler çünkü keyfi oynayacaklar, elenme korkusu kalmadı.
İlk maçlarda göstermeleri gereken başarıyı ne yazık ki elenme sonrasına bıraktılar oysaki elenme korkusu yaşamadan tüm maçlara odaklansalardı, durum çok farklı olacaktı.
 
Dahada dünya kupası göremem zaten, son sıradan kurtulmamız iyi oldu ☕️
 
Ben size demiştim bunlar bu maçı alır diye…
 
Adam hala kendi başarısı zannediyor. Oynamadığı oyuncuların başarısı degil gibi..
 
Abi işte Nutellayı gördünüz mü
Sanırsın muzaffer komutan
Lan sen oraya ABD'yi yenmeye mi gittin.
Yada ABD garantide olmasa yenebilecek mıydın
Adam boşuna Türküm demedi.
Zübük siyasetini nasıl da öğrenmiş
 
oha..
ciddi misiniz ya ?
 


biraz önce özeti izledim de harbiden o sevinçler ne, reziller.
 
Geri