aloneboy1903
Gümüş Üye
- Katılım
- Kasım 9, 2019
- Mesajlar
- 7,428
- Tepkime puanı
- 3,853
- Puanları
- 349
Orkun’u tebrik ediyorum Kerem’den sonra Barış’a da gol attırmış (:
Maçı izlemedim oyun veya taktik konuşulacak bir maç değil.
Montella, Hakan’ı neden kesti?
Kerem niye yok?
Salih ile Orkun orta sahasını Beşiktaş’ta görmek istiyorum. Salih boşta şuan.
Maçı izlemedim oyun veya taktik konuşulacak bir maç değil.
Montella, Hakan’ı neden kesti?
Kerem niye yok?
Salih ile Orkun orta sahasını Beşiktaş’ta görmek istiyorum. Salih boşta şuan.