Türkiye - ABD ( 3 - 2 )

🕒 Konu sahibi 4 saat önce aktifti
Orkun’u tebrik ediyorum Kerem’den sonra Barış’a da gol attırmış (:
Maçı izlemedim oyun veya taktik konuşulacak bir maç değil.
Montella, Hakan’ı neden kesti?
Kerem niye yok?

Salih ile Orkun orta sahasını Beşiktaş’ta görmek istiyorum. Salih boşta şuan.
 
Şimdi en iyi sonuncu mu olduk;d özeti daha yeni izledim
 
ayşe seni varya merdane makinasına atar döndüre döndüre gebertirim. her yere bi erkek mevzusu sokmasa olmuyo ya
 
Ülkeye dönünce dayak yemekten kurtuldular. Tabi ki sevinirler.
 
Vincenzo Montella: Biz ne yaptığını bilen bir takım olmasaydık, biz bu maçı çeviremezdik.Futbolcularımın hiçbir zaman bu kadar spesifik saldırıları hak ettiğini düşünmüyorum. O yüzden bu galibiyeti aldıkları için mutlu oldum.Futbolcularımız ve başkanımız bunu hak etmiyordu.

 
Geri