İçinden Geçeni Söyle

Konu sahibi son olarak 40 gün önce görüldü
taksimdeki barlar 10-15 yıl önce de öyleydi hep yeni o hale gelmedi
nerden biliyon dersen gidenlerden duydum sadece
Tarlabaşı ile istikal caddesi arasındaki ara sokaklarda akşam 8den sonra duvar olmayan perde arkasında yapıyorlardı o işleri sanki eskiden çok iyiydi de.
Valla 2 3 yıln önce gittim bu kadar değildi aynı mekan bide... öf kötü neyse show tv yi aç xd
 
haklısın xd
bitane cemaatçi akrabam var çok kızıyor futbolcular para kazanıyor boş insanlar da izler diyor
nurettin Yıldız hoca efendiye takılıyor çocuk,babası kumarcı
doğru diyor sjnxjs
Alimden zalim ,zalimden alim doğarmış xd
Bişi sorcam whatdapda biri seni engelledi diyelim durumu gözükür mü...meşgul vs diyorya o durum sjsjxjjsjd hakkında kısmı
 
doğru diyor sjnxjs
Alimden zalim ,zalimden alim doğarmış xd
Bişi sorcam whatdapda biri seni engelledi diyelim durumu gözükür mü...meşgul vs diyorya o durum sjsjxjjsjd hakkında kısmı
bilmiyorum ki uzun zamandır kimseyi engellemedim yada kimse tarafından engel yemedim
bilenler aydınlatsın xd
 
Mühendis değil de tır şöförü mü olsaydım ki :)))
 
@Larien uv korumalı mayosu ile yine çok güzel skj ama ayaklarının güzelliği bir de elleri daha güzel…. ah ah yanımızda olsa da sevsek….
Denize parmak uçlarında girmiştir onda o havayı hissediyorum….
 
@Larien uv korumalı mayosu ile yine çok güzel skj ama ayaklarının güzelliği bir de elleri daha güzel…. ah ah yanımızda olsa da sevsek….
Denize parmak uçlarında girmiştir onda o havayı hissediyorum….
Ben önce gördüm aglama ama♡
 
Geri