Larien
Elmas Üye
- Katılım
- Ekim 4, 2016
- Mesajlar
- 26,145
- Tepkime puanı
- 22,824
- Puanları
- 369
@Anna Karenina cancağızım sana en çok yakışan profilo resmi bu, bir de gözlerini açıp kapayan marilyn vardı ya o da güzeldi♥️
Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için lütfen foruma kayıt olun veya giriş yapın. Üyelik tamamen ücretsizdir ve sadece birkaç dakikanızı alır.
starbaksta takılıyorum geleceksen Gül ablayı kap gel xdTürbe yeşili demedik xd
gelemiyoruz fekat kalbimiz seninle böceğim xdstarbaksta takılıyorum geleceksen Gül ablayı kap gel xd
gelemiyoruz fekat kalbimiz seninle böceğim xd
Yeşil çay söyle geliyorum.....![]()
kuşburnu söyledim bidaha düşün bence
yok eve geldim ekmek almaya çıktım seksi terliklerimleYeşil çay söyle geliyorum.....
Yine kahveye mi gittin sjxns
ajxnsj lazım mandalda alır mısın xd sağolyok eve geldim ekmek almaya çıktım seksi terliklerimle
tuhafiyeci salih abi çağırdı 2 dk sohbet edelim gidersin diye
yastık kılıfı lazım mı gkdjdjdjd
eve geldimajxnsj lazım mandalda alır mısın xd sağol
Selam söyle salih abiye
berbere gitseydin onlardada çok dedikodu oluyor xd gerçi bugün kapalı dimii....eve geldim
kadınlara çok yükleniyoruz dedikodu yapıyorlar diye
15 dkda mahallede ne kadar dedikodu varsa yaptık son 3 ay içindeki tüm olaylar üzerinden
kapalı bazen pazarları gizlice açıyor arkdaş bu aralar aramız limoni gerçiberbere gitseydin onlardada çok dedikodu oluyor xd gerçi bugün kapalı dimii....
canın sıkıldı senin heralde bugün
Bağcılarda mı oturuyosun xdkapalı bazen pazarları gizlice açıyor arkdaş bu aralar aramız limoni gerçi
bağcıları neden hakir görüyon sen xdBağcılarda mı oturuyosun xd
ajsjxn hakir görmedim...bağcıları neden hakir görüyon sen xd
sanki sen modada oturuyon 500t ile gidiyon eve gkdkrk
benim de Bağcılarla işim olmaz ama nedense koruma gereği duydum xdajsjxn hakir görmedim...
Modayla hiç işim olmazzzzz
benim de Bağcılarla işim olmaz ama nedense koruma gereği duydum xd
ayrıca bence bağcılar öyle anlatıldığı kadar kötü değil![]()
adam çorumdan gelmiş 2 kere istiklalde tur atmış galata kulesinin orda karaköyden yukarı yıkarken foto çekmiş bağcıları kötülüyorBilmiyorum hiç yolum düşmedi....
bildiği bişi olabilir.....adam çorumdan gelmiş 2 kere istiklalde tur atmış galata kulesinin orda karaköyden yukarı yıkarken foto çekmiş bağcıları kötülüyor
taksimdeki barlar 10-15 yıl önce de öyleydi hep yeni o hale gelmedibildiği bişi olabilir.....
istiklalde bağcılardan aşşamı sanki içine zıçmışlar xd geçen bi bara gittik esc doluydu kendimden utandım xd