Marla
Elmas Üye
Valla 2 3 yıln önce gittim bu kadar değildi aynı mekan bide... öf kötü neyse show tv yi aç xdtaksimdeki barlar 10-15 yıl önce de öyleydi hep yeni o hale gelmedi
nerden biliyon dersen gidenlerden duydum sadece
Tarlabaşı ile istikal caddesi arasındaki ara sokaklarda akşam 8den sonra duvar olmayan perde arkasında yapıyorlardı o işleri sanki eskiden çok iyiydi de.