ne
Elmas Üye
- Katılım
- Haziran 27, 2011
- Mesajlar
- 45,989
- Tepkime puanı
- 29,370
- Puanları
- 353
Oto klavye yazıyor ama sorun yok ben g de kullanırım siz tdkdan mi ?midem değil mi o ya? .dd
Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için lütfen foruma kayıt olun veya giriş yapın. Üyelik tamamen ücretsizdir ve sadece birkaç dakikanızı alır.
Oto klavye yazıyor ama sorun yok ben g de kullanırım siz tdkdan mi ?midem değil mi o ya? .dd
nöbetçiyim.: )))Oto klavye yazıyor ama sorun yok ben g de kullanırım siz tdkdan mi ?
Dijital tartı mı? Onun programları oluyor. Çıplak ayak tartılınca yağ kemik vs hepsini ölçüyor Marlamsabah tartıldım bi haftada 2 kilo gitmiş... neyden gitti bilmiyorum...
Akşamüstü kendime rakı ısmarlayım... geri alayım o ikiyi ajznjsj
Normal tartı ayşemm...Dijital tartı mı? Onun programları oluyor. Çıplak ayak tartılınca yağ kemik vs hepsini ölçüyor Marlam
Protein tükettiysen yağdan da gider. Ben 370e aldım tartı. Program yükledim telefona her şeye bakıyor valla. Tavsiye ederimNormal tartı ayşemm...
O kadar detaylı değil diyetisyenin verdiği programı uyguladım sjxnjs bilmiyorum artık xd
Tükettim..ya benimkide öyle bir şey sanırım ama yüklemedim program şimdi yağ oranı fazla çıkar moralim bozulur xdProtein tükettiysen yağdan da gider. Ben 370e aldım tartı. Program yükledim telefona her şeye bakıyor valla. Tavsiye ederim
o nasil oluyor angie? tamam bizdeki de digitalProtein tükettiysen yağdan da gider. Ben 370e aldım tartı. Program yükledim telefona her şeye bakıyor valla. Tavsiye ederim
yani içinde yazar varsa. uygulama yüklüyorsun yağ kemik su vs her şeyi ölçüyor. bmi vki falan da hesaplıyoro nasil oluyor angie? tamam bizdeki de digital
yani içinde yazar varsa. uygulama yüklüyorsun yağ kemik su vs her şeyi ölçüyor. bmi vki falan da hesaplıyor
Ay sorma bir kere aldı .. aynısını düşündüm ne düşündüğünü biliyorum dedi bir daha da almıyor sjsjsj bence tadını çıkar anın aklından da kötü şeyleri at
Bak bu yüzden asla evlenme vur tekmeyi geçkadınlara cidden yaranmaz hahaha bize çiçek almasalar niye almıyorsun , alsalar acaba aldatıyor mu
delirteceğiz adamları da![]()
Evet mlsf… Bahçeli ev satın almamı gerektiren cinsten…
Haydaaaaaa
Bu teklife yükseldim
Menüde var mı bilmiyorum da çökertme kebabı.