İçinden Geçeni Söyle

Konu sahibi son olarak 35 gün önce görüldü
sabah tartıldım bi haftada 2 kilo gitmiş... neyden gitti bilmiyorum...
Akşamüstü kendime rakı ısmarlayım... geri alayım o ikiyi ajznjsj
 
sabah tartıldım bi haftada 2 kilo gitmiş... neyden gitti bilmiyorum...
Akşamüstü kendime rakı ısmarlayım... geri alayım o ikiyi ajznjsj
Dijital tartı mı? Onun programları oluyor. Çıplak ayak tartılınca yağ kemik vs hepsini ölçüyor Marlam
 
Protein tükettiysen yağdan da gider. Ben 370e aldım tartı. Program yükledim telefona her şeye bakıyor valla. Tavsiye ederim
Tükettim..ya benimkide öyle bir şey sanırım ama yüklemedim program şimdi yağ oranı fazla çıkar moralim bozulur xd
 
Protein tükettiysen yağdan da gider. Ben 370e aldım tartı. Program yükledim telefona her şeye bakıyor valla. Tavsiye ederim
o nasil oluyor angie? tamam bizdeki de digital
 
yani içinde yazar varsa. uygulama yüklüyorsun yağ kemik su vs her şeyi ölçüyor. bmi vki falan da hesaplıyor

bizimkine olur mu olmaz mi kafama soktun bi bakayim. insanlar o dediklerini öğrenmek icin para harciyor diyetisyende :d
 
Ay sorma bir kere aldı .. aynısını düşündüm ne düşündüğünü biliyorum dedi bir daha da almıyor sjsjsj bence tadını çıkar anın aklından da kötü şeyleri at

Evet benim de aklımın kenarında acaba!!! dolaştı ama kötü kalpli miyim diye sorguladım da ay bilmiyorum ki ben heralde kocama çiçek almadın diye laf sokmayı daha çok seviyorum:)) ama mutlu da oldum benim gazımı bir süre alır bu sonra yine laf sokarım :)
Çok öpüyorum seni lila Hanımcım ve en sevdiğim renk lila bunu da söyleyim 💜

kadınlara cidden yaranmaz hahaha bize çiçek almasalar niye almıyorsun , alsalar acaba aldatıyor mu :D
delirteceğiz adamları da :D
Bak bu yüzden asla evlenme vur tekmeyi geç :)))(
 
biberli ekmek nasıl güzel bir şey mi, antakya yöresininmiş
 
@Myself ilgili konuyu bulamadım, buradan yazacağım; öncelikle geçmiş olsun. Ve o fotoğraf nasıl güzel bir fotoğraf kaptan. Yüzündeki ifade✨😌 Çocukların böyle bir etkisi oluyor evet, huzur o ifadenin ismi✨ allah bağışlasın miniği, sana da şifa diliyorum en acilinden.
 
Geri