W
Elmas Üye
Sonunda bitti yarin yuksek basinc makinasi kiralayip bahce sezonunu acicam bu ne allasen mahvoldum ya
Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için lütfen foruma kayıt olun veya giriş yapın. Üyelik tamamen ücretsizdir ve sadece birkaç dakikanızı alır.
Benim de en sevdiğim renk lila ve çocuğumun adını lila koyacağım bu kararımdan döndürmeye çalışanlar oldu ama dönmeyeceğimEvet benim de aklımın kenarında acaba!!! dolaştı ama kötü kalpli miyim diye sorguladım da ay bilmiyorum ki ben heralde kocama çiçek almadın diye laf sokmayı daha çok seviyorum) ama mutlu da oldum benim gazımı bir süre alır bu sonra yine laf sokarım
Çok öpüyorum seni lila Hanımcım ve en sevdiğim renk lila bunu da söyleyim 💜
Bak bu yüzden asla evlenme vur tekmeyi geç))(
@Myself ilgili konuyu bulamadım, buradan yazacağım; öncelikle geçmiş olsun. Ve o fotoğraf nasıl güzel bir fotoğraf kaptan. Yüzündeki ifade✨😌 Çocukların böyle bir etkisi oluyor evet, huzur o ifadenin ismi✨ allah bağışlasın miniği, sana da şifa diliyorum en acilinden.
havalar ısındı derken sabah ve akşam soğuk oluyorEkli dosyayı görüntüle 135634
Haziranda ateş yakmak ve kazak giymek sjnxnsbsxd güneş gözlüğü taktım bide xd