İçinden Geçeni Söyle

Konu sahibi son olarak 35 gün önce görüldü
hayir cikartmaya ugrasiyorum tik yok.. ne bu böyle sessiz sessiz alistim ben arttik ciddi ciddi.
sloganımız kaossal…. 😁

Daha büyük kaoslari görünce bunlari farketmemisizdir belki de 😄
Kusura bakma çabani bosa cikardik biraz sanki 🤷🏼‍♀️
 
  • Kahkaha
Tepkiler: RK
Daha büyük kaoslari görünce bunlari farketmemisizdir belki de 😄
Kusura bakma çabani bosa cikardik biraz sanki 🤷🏼‍♀️
yok abla estagfurllah saldim ben..😁
Retinol yasi gelmis hala ugrastigi seylere bak ergen.....

sevgili w gecen de bir mesajda yazacaktim unuttum :d sizi bazen bir yakınıma benzetiyorum. o da söyleyeceğini açık açık söylemezdi. lafı ortaya bırakır, millet birbirine girerken uzaktan gelişmeleri takip ederdi. bunu okuyunca aklıma geldi birden. tabi şimdi durduk yere üstünüze alınmayın , benzerlik sadece bu kadarıyla. yoksa sizin böyle sinsi şeylerle işiniz gücünüz olacağını sanmam. : )
 
yok abla estagfurllah saldim ben..😁


sevgili w gecen de bir mesajda yazacaktim unuttum :d sizi bazen bir yakınıma benzetiyorum. o da söyleyeceğini açık açık söylemezdi. lafı ortaya bırakır, millet birbirine girerken uzaktan gelişmeleri takip ederdi. bunu okuyunca aklıma geldi birden. tabi şimdi durduk yere üstünüze alınmayın , benzerlik sadece bu kadarıyla. yoksa sizin böyle sinsi şeylerle işiniz gücünüz olacağını sanmam. : )
herkes biraz sinsidir :emoji_smiling_imp:
 
Dışarda yıkım çalışması var kapı pencere kapalı olmasına rağmen tozdan göz gözü görmüyor ev battı ya kalkıp balkonları yikakayim gece gece başıma sardıkları işe bak 🤦🏻
 
Geri