İçinden Geçeni Söyle

Konu sahibi son olarak 35 gün önce görüldü
sen de dikkat et köpeğini yeme o daha kötü gkfkrkd
ben de zengin olursam köpek alacağım adını lucky koyacağım
hadi gel oğlum dicem gelip diliyle yüzümü yalayacak
normalde asla yüzümü yalatmam kimseye
ben de boynunu okşayıp hadi evlat bakalım diye severim
şaka şaka zengin olsam piton falan beslerim ya da iguana
çünkü çok zenginler öyle şeyler besliyor
Piton olarak beni besleyebilirsin xd masraflar aynı olur 😅öfff yalatma biyerini tövbe est
 
Piton olarak beni besleyebilirsin xd masraflar aynı olur 😅öfff yalatma biyerini tövbe est
Olaylara çok sığ bakıyorsun her zenginin kendine has özellikleri var
mesela kedi köpek besleyince zaten otomatik CHP'li oluyon
kedi besleyen ama kahve seven insan elit görünen fakirdir
villa bahçesinde versace siyah beyaz terlikle dolaşan dolandırıcı geçici süreli zengindir
yüzünü köpeğe yalatan beyaz yaka çalıştıran orta seviyede zengindir
yılan iguana falan besleyen ama hep şort giyenler babadan dededen çok zengindir
zeytin yerken dişini kıran da en fakiridir
 
Olaylara çok sığ bakıyorsun her zenginin kendine has özellikleri var
mesela kedi köpek besleyince zaten otomatik CHP'li oluyon
kedi besleyen ama kahve seven insan elit görünen fakirdir
villa bahçesinde versace siyah beyaz terlikle dolaşan dolandırıcı geçici süreli zengindir
yüzünü köpeğe yalatan beyaz yaka çalıştıran orta seviyede zengindir
yılan iguana falan besleyen ama hep şort giyenler babadan dededen çok zengindir
zeytin yerken dişini kıran da en fakiridir
ajznsjsj gözü kör olsun fakirliğin....
Ay hiç bişi beslemem zengin olsamda onlamı uğraşıcam xd

Dinleeeeeğ
 
Kahkahanın yanında öpücük emojisi olduğu için birilerine gülecek yerde birilerini öpüp geri çekiyorum… valla bezdim… benim dertler:d

Ben onun nasıl kötü birşey olduğunu malesef 1 haftadır yaşıyorum... çözemedim :d

hayır o kadar izah edilmeye calısıldı, bende el hassasiyeti deyip geçiştirdim. değilmiş
 
Ben onun nasıl kötü birşey olduğunu malesef 1 haftadır yaşıyorum... çözemedim :d

hayır o kadar izah edilmeye calısıldı, bende el hassasiyeti deyip geçiştirdim. değilmiş
Beğen butonuna basılı tutarken hafifçe ekranı aşağı kaydırın o zaman o emoji paneli açık kalıyor.

Nasıl çözüm ama ?
 
Geri