Anu
Üye
- Katılım
- Ağustos 31, 2019
- Mesajlar
- 1,646
- Tepkime puanı
- 3,122
- Puanları
- 349
- Web sitesi
- fikrielmas.com.tr
Yemeğin salçalısı diyorsun yanibugün oturduğum yerden her konuya salça olasım var… 😁
Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için lütfen foruma kayıt olun veya giriş yapın. Üyelik tamamen ücretsizdir ve sadece birkaç dakikanızı alır.
Yemeğin salçalısı diyorsun yanibugün oturduğum yerden her konuya salça olasım var… 😁
bugün oturduğum yerden her konuya salça olasım var… 😁
yazdiktan sonra aklimdan gecti 😂Yemeğin salçalısı diyorsun yani
hayir cikartmaya ugrasiyorum tik yok.. ne bu böyle sessiz sessiz alistim ben arttik ciddi ciddi.Ay evet noldu kaos oraninda düşüş mü oldu da bi el atiyim dedin 😄
hayir cikartmaya ugrasiyorum tik yok.. ne bu böyle sessiz sessiz alistim ben arttik ciddi ciddi.
sloganımız kaossal…. 😁
yok abla estagfurllah saldim ben..😁Daha büyük kaoslari görünce bunlari farketmemisizdir belki de 😄
Kusura bakma çabani bosa cikardik biraz sanki 🤷🏼♀️
Retinol yasi gelmis hala ugrastigi seylere bak ergen.....
herkes biraz sinsidiryok abla estagfurllah saldim ben..😁
sevgili w gecen de bir mesajda yazacaktim unuttum :d sizi bazen bir yakınıma benzetiyorum. o da söyleyeceğini açık açık söylemezdi. lafı ortaya bırakır, millet birbirine girerken uzaktan gelişmeleri takip ederdi. bunu okuyunca aklıma geldi birden. tabi şimdi durduk yere üstünüze alınmayın , benzerlik sadece bu kadarıyla. yoksa sizin böyle sinsi şeylerle işiniz gücünüz olacağını sanmam. : )
Valla en son kahvaltıda yetim Siirt’te arazide olunca yani hem sıcak hem o ağır geldi Cizre daha sıcak bakalım hele bir sağaalim varayım dayazdiktan sonra aklimdan gecti 😂
Sen cizreye gidince büryanciya ugramayi unutma anu, siirtte bulamazsin..
Gecen koltuk tasirken parmagim kirildi elim duvar ile koltuk arasinda kaldi. Neyse o anki telase ile aciyi hafife almistim. Simdi bakiyorum hafif kemik disa dogru cikmis kirigi. Aciya baya dayanikliyim bence.
Sana tuhaf gelir belki ama koyde yorgan ignesi batti ayagimin altina ustten cikti, hart hurt cekip cikardim ve hic acimadi :d belki korku belki panik ama hic hissetmedimTerminatör musun mubarek.
Sana tuhaf gelir belki ama koyde yorgan ignesi batti ayagimin altina ustten cikti, hart hurt cekip cikardim ve hic acimadi :d belki korku belki panik ama hic hissetmedim
Çevirmedim ne yazıyor skj@Anna Karenina anlıktaki yazıyı çevirdin mi? 😂
El alem "ne kadın ya gece gece balkon yıkıyor desin" yazıyor ama işin aslı inşaat tozu 🤣Çevirmedim ne yazıyor skj
Aynen bunu senin için dedim. övdüm….El alem "ne kadın ya gece gece balkon yıkıyor desin" yazıyor ama işin aslı inşaat tozu 🤣