İçinden Geçeni Söyle

Konu sahibi son olarak 35 gün önce görüldü
Dolandırılmaya çalışma vakalarini merak eden birey olarak merhabaa..
Dolandırilacakken tam kıyısından döndüğüm bir günden merhaba.
Artık profesyonel seviyede yapılan bu işleri takdir ediyorum gerçekten neyseki zeki bir kadınım da kurtuldum 🤣

nolmus nolmus @ne
 
Hukuksal işletme hesapları diyelim sen anla 🤣

benide google adi altinda arayip, isletmeniz kapatilcak diyor. hayir bana diyor bunu bana bana :d kapatin diyorum tik yok, napmamiz lazim diyorum ödeme lazim diyor. ama bi gün sirf kurtulmak icin uzlasacam.
 
benide google adi altinda arayip, isletmeniz kapatilcak diyor. hayir bana diyor bunu bana bana :d kapatin diyorum tik yok, napmamiz lazim diyorum ödeme lazim diyor. ama bi gün sirf kurtulmak icin uzlasacam.
Olayı tersine çevirip onlara para ödetmen yok mu ? 🤣
 
kuaförüm hâlâ beni bekliyor ben oyalaniyorum..
umarım bı çılgınlık yapıp ekstradan saç kestirmem..
 
  • Wow
Tepkiler: RK
Ruhumun hapsedildiği dehlizleri aşıp engin denizlere kıyısı olan bir sahil kasabasında yaşamaya.
Gtüme belden ip bağlamalı paçaları katlanmış keten pantolu geçirip üstten 3 düğmesi açık gömleğimle bir sandal bulup tamir ediyormuşum gibi yapacağım.
Belki de huzuru bulurum Marla.
 
Ruhumun hapsedildiği dehlizleri aşıp engin denizlere kıyısı olan bir sahil kasabasında yaşamaya.
Gtüme belden ip bağlamalı paçaları katlanmış keten pantolu geçirip üstten 3 düğmesi açık gömleğimle bir sandal bulup tamir ediyormuşum gibi yapacağım.
Belki de huzuru bulurum Marla.
ajxns ya güldürme beni
zeytin yerken dişim kırıldı amq
 
ajxns ya güldürme beni
zeytin yerken dişim kırıldı amq
gülmekle ne alakası var ben hep gülüyorum ama dişim hiç kırılmıyor neden çünkü zeytin yemiyorum
vücudun zeytin ihtiyacını becel kalp dostu margarinle özenle hazırlanmış hazır zeytinli poğaça ile karşılıyorum
fakirim ama böyle de rafineri zevklerim var


thalasa gelip rafine ile rafineri arasında farkı açıklar birazdan
 
gülmekle ne alakası var ben hep gülüyorum ama dişim hiç kırılmıyor neden çünkü zeytin yemiyorum
vücudun zeytin ihtiyacını becel kalp dostu margarinle özenle hazırlanmış hazır zeytinli poğaça ile karşılıyorum
fakirim ama böyle de rafineri zevklerim var


thalasa gelip rafine ile rafineri arasında farkı açıklar birazdan
moralim bi tık bozuk olduğu için güldürme dedim xjjdn
of zeytini sevdiğimi yazmıştım dünde sevmiyorum artık xd köpeğim olunca adını zeytin koyucaktım sjxjdj
Poğaça yemeee....kötü
 
moralim bi tık bozuk olduğu için güldürme dedim xjjdn
of zeytini sevdiğimi yazmıştım dünde sevmiyorum artık xd köpeğim olunca adını zeytin koyucaktım sjxjdj
Poğaça yemeee....kötü
sen de dikkat et köpeğini yeme o daha kötü gkfkrkd
ben de zengin olursam köpek alacağım adını lucky koyacağım
hadi gel oğlum dicem gelip diliyle yüzümü yalayacak
normalde asla yüzümü yalatmam kimseye
ben de boynunu okşayıp hadi evlat bakalım diye severim
şaka şaka zengin olsam piton falan beslerim ya da iguana
çünkü çok zenginler öyle şeyler besliyor
 
Geri