Rojbaş huzurlu keyifli bir hafta dilerim herkese
Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için lütfen foruma kayıt olun veya giriş yapın. Üyelik tamamen ücretsizdir ve sadece birkaç dakikanızı alır.
Dolandırilacakken tam kıyısından döndüğüm bir günden merhaba.
Artık profesyonel seviyede yapılan bu işleri takdir ediyorum gerçekten neyseki zeki bir kadınım da kurtuldum 🤣
Hukuksal işletme hesapları diyelim sen anla 🤣
Hukuksal işletme hesapları diyelim sen anla 🤣
Olayı tersine çevirip onlara para ödetmen yok mu ? 🤣benide google adi altinda arayip, isletmeniz kapatilcak diyor. hayir bana diyor bunu bana bana :d kapatin diyorum tik yok, napmamiz lazim diyorum ödeme lazim diyor. ama bi gün sirf kurtulmak icin uzlasacam.
hocam erken değil mi dahaben gidiyom forumdan
Cemaat saati geldi dur. imam adam. .hocam erken değil mi daha
terk ediyorum sizi forumu xdhocam erken değil mi daha
Nereyeee 😒ben gidiyom forumdan
Ruhumun hapsedildiği dehlizleri aşıp engin denizlere kıyısı olan bir sahil kasabasında yaşamaya.Nereyeee 😒
ajxns ya güldürme beniRuhumun hapsedildiği dehlizleri aşıp engin denizlere kıyısı olan bir sahil kasabasında yaşamaya.
Gtüme belden ip bağlamalı paçaları katlanmış keten pantolu geçirip üstten 3 düğmesi açık gömleğimle bir sandal bulup tamir ediyormuşum gibi yapacağım.
Belki de huzuru bulurum Marla.
gülmekle ne alakası var ben hep gülüyorum ama dişim hiç kırılmıyor neden çünkü zeytin yemiyorumajxns ya güldürme beni
zeytin yerken dişim kırıldı amq
moralim bi tık bozuk olduğu için güldürme dedim xjjdngülmekle ne alakası var ben hep gülüyorum ama dişim hiç kırılmıyor neden çünkü zeytin yemiyorum
vücudun zeytin ihtiyacını becel kalp dostu margarinle özenle hazırlanmış hazır zeytinli poğaça ile karşılıyorum
fakirim ama böyle de rafineri zevklerim var
thalasa gelip rafine ile rafineri arasında farkı açıklar birazdan
sen de dikkat et köpeğini yeme o daha kötü gkfkrkdmoralim bi tık bozuk olduğu için güldürme dedim xjjdn
of zeytini sevdiğimi yazmıştım dünde sevmiyorum artık xd köpeğim olunca adını zeytin koyucaktım sjxjdj
Poğaça yemeee....kötü