Sade
Elmas Üye
- Katılım
- Ekim 26, 2017
- Mesajlar
- 34,193
- Tepkime puanı
- 17,970
- Puanları
- 354
- Konum
- İzmir..
- Web sitesi
- www.youtube.com
Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için lütfen foruma kayıt olun veya giriş yapın. Üyelik tamamen ücretsizdir ve sadece birkaç dakikanızı alır.
Ben 3 kullaniyorum curl
Evet o kadar marka denedim bu en iyisi sanki..Ben 3 kullaniyorum curl
Çok iyi wella köpükleri
Tskler asko![]()
Şunu herkes okadar övüyor ki kardelen ama trendyoldan alma bir kere parfüm aldım orjinal diye sahte çıktı ya eczaneden varmı bilmiyorum ama ya da kendi sitesinden al lütfen
Ekli dosyayı görüntüle 129128

Bugün bundan aldım xd sen den görünce bakim nasıl
ev adresi yolluyorum.. aldığın zaman bana da al ex sisterim.ddEkli dosyayı görüntüle 135738
Bu benim akşam rutinim. Peeling olani haftada 1 kere kullaniyorum. Gündüz bu 2 serum yerine arbutin geliyor ve tabiki güneş kremi. Açıkçası purest serumları daha uygun fiyatlı olduğundan sanirim cok etkili gelmiyor bana. Ama La Roche un serumları da cok pahalı. Elim gitmiyor 😅 boş rimel şişesine de badem yağı koydum ben. Kirpiklere iyi geliyor..
Gel ben sana bakım yaparım burda 😅ev adresi yolluyorum.. aldığın zaman bana da al ex sisterim.dd
o buluşmayı yapacağız..Gel ben sana bakım yaparım burda 😅
Bi kullan bakalım.. :dBugün bundan aldım xd sen den görünce bakim nasıl![]()