Aldığımız Makyaj Malzemesi Bakım Ürünleri Vs.

  • Kullanıcı yoSun
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • - Forumsal - Kızlara Özel
🟢 Konu yazarı şu anda aktif
Şunu herkes okadar övüyor ki kardelen ama trendyoldan alma bir kere parfüm aldım orjinal diye sahte çıktı ya eczaneden varmı bilmiyorum ama ya da kendi sitesinden al lütfen

Ekli dosyayı görüntüle 129128

Ben tüm cilt bakım ürünlerimi La Roche Posay kullanıyorum. Ve @ne ye katılıyorum kesinlikle eczaneden almalısın. Bir kere netten bu eczane geçen siteler var ya içinden oradan aldım. Kapağında güvenlik kilidi olmadan gelmişti. Orjinallerinde bu kilitler mutlaka olur. Bu ürünü de 1 aydır kullanıyorum öncesinde effaclar serisinin nemlendiricisini kullanıyordum. Çok faydasını göremedim. Bakalım bu nasıl gelecek. Güzel nemlendiriyor şimdilik. Temizleme jeli ve tonik yine effaclar serisi kullanıyorum.
 
  • Alkış
Tepkiler: ne
1000154249.jpg

Bu benim akşam rutinim. Peeling olani haftada 1 kere kullaniyorum. Gündüz bu 2 serum yerine arbutin geliyor ve tabiki güneş kremi. Açıkçası purest serumları daha uygun fiyatlı olduğundan sanirim cok etkili gelmiyor bana. Ama La Roche un serumları da cok pahalı. Elim gitmiyor 😅 boş rimel şişesine de badem yağı koydum ben. Kirpiklere iyi geliyor..
 
Ekli dosyayı görüntüle 135738

Bu benim akşam rutinim. Peeling olani haftada 1 kere kullaniyorum. Gündüz bu 2 serum yerine arbutin geliyor ve tabiki güneş kremi. Açıkçası purest serumları daha uygun fiyatlı olduğundan sanirim cok etkili gelmiyor bana. Ama La Roche un serumları da cok pahalı. Elim gitmiyor 😅 boş rimel şişesine de badem yağı koydum ben. Kirpiklere iyi geliyor..
ev adresi yolluyorum.. aldığın zaman bana da al ex sisterim.dd
 
Parfüm yok mu hiç ?
Aradı gözlerim ,d

20260103_164656.jpg
 
Tayland'a gittiğimde aldığım ve japonyadan aldıklarımı atıyorum
 

Ekli dosyalar

  • IMG_9168.jpeg
    IMG_9168.jpeg
    3 MB · Görüntüleme: 3
  • IMG_9190.jpeg
    IMG_9190.jpeg
    1.9 MB · Görüntüleme: 3
Geri