Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 37 gün önce görüldü
İtiraf ediyorum mükemmel birisi sjsjjj

İyiki karsılastım dedigim insanlardan nazar degmez inşallah
 
İtiraf ediyorum harika birisi keşke çok daha önce tanısaydım jsksks iyiki o gün o yayını dinledim iyiki o konuşmayı yaptık
 
özlemcim, bu sıralar ne kadar çok kahve sevdigine şahit olduklarımdan
tatlı kadın, seviyorum ♡
 
Zamanla duygular köreliyor. Hayvanlarla, hayvansal ürünlerle o kadar içli dışlı oluyorsun o kadar ölüm görüyorsun ki, senin için normalleşiyor bu. Mantıklı olanı duygudan bağımsız ele almaya başlıyorsun.

Zaman zaman bana da oluyor, birileri büromda kocam beni aldattı diye ağlarken, zina mı etti sadakat yükümlülüğüne aykırı mı davrandı diye soruyorum. Anlamakta güçlük yaşıyorlar.
 
Dönemsel bilgisayardan uzaklaşma atağındayım ya.

Bol bol küfür ediyorum korku oyunlarında

Fikrim : Gitar çalacağına lavta çalaydı keşke. Guitar4Kiddos
 
Hm...
Biliyor musun Serhat... popülist bir görüş bildirip çevremce beğenilmeyi de hedefleyebilirdim. Mesleğim ya da hayat beni duygusuz mu yapmıştır bilmiyorum ama daha gerçekçi yaptığını söyleyebilirim.
Konuda yanlış bir şey söylemedim. Senin de orada doğru ya da yanlış bir şey söylememle ilgilenmediğini de biliyorum. Daha vicdanı şeyler olsa iyi olurdu diye düşünmüş olabilirsin. Gerçekler öyle değil ne yazık ki. Benim popülist ya da duygusal bi şeyler yazmam milyonlarca köpeğin kısırlaştırılamayacağını, postoperatif takibinin, ıslah takibinin yapılamayacağını, dünyanın en melek devletinin bile ekonomik anlamda elini taşın altına koymayacagi gerçeğini değistirmeyecek. Duygusal farkındalık keşke bir şeyleri değiştirse.

Olmuyor ama; bazı gerçeklerle en acı şekilde yüzleşmek zorunda kalıyoruz.
Üzgünüm, gerçekten.
 
Geri