Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 37 gün önce görüldü
Ay ay duhan gelmişşş xdxdxd burada yokken çok savundum kendisini…
Neyse hoş gelmişş <3
Burçtaş olmamızdan mı kaynaklı bilmiyorum eğlenceli ve samimi geliyor
 
Ne yansıtırsan onu alırsın bende herşey fifti fifti
Ayy yariç neden girdin araya…. Kjkj
 
Arada bi gülmek lazım keyfi yerine gelsin. DUHAN

EFTELYA eski emekçi arkaslarimdan
 
duruşunu hiç bozmayan güçlü sabırlı hayvanları belki insanlardan daha cok seven deger veren birisi...Hiç bi zaman değişme.
 
Tanısmadık henüz tanısırsak iyi şeyler düşünürüm
 
Geri