Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 37 gün önce görüldü
Her insanın içinde güzel şeyler vardır önemli olan bunu ona göstermektir
İnsanlar hakkında kötü şeyler düşünmek bana göre değil böyle olan insandan da sadece uzak duruyorum
 
Her insanın içinde güzel şeyler yoktur.
Bazıları topyekün malum evladıdır.
Hayatta kötü insanlar vardır ve onlara dikkat etmen,denk geldiğinde kötü biri olduklarını düşünmen lazım.
Daha az pasta ye ve daha az çizgifilm izle.
Rica ederim.
 
Pasta sevmem çizgi film hayranı hiç olmadım kötü olan insanlara yorum yapmak yerine uzak durmayı tercih ediyorum
 
İnsanlarla en azından burdakilerle mesafesini her zaman koruyan yaşından daha olgun biri.
 
Onda kendimi görüyorum zaman zaman ilk geldiğim o mahsumhane hallerimi
Forum oyunları katili
Kjkjlkjljlj
 
Aslında bu hiçbirşey foruma ilk başladığım zamanlarda özellikle son mesajı kimseye vermezdim :))

Keyfine göre herkese hakettiği gibi davranıyor
 
Nedendir bilmem tanıdık biriymiş hissi veriyor bu ara sık görüyoruz umarım öylede kalır
 
Geri