Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 37 gün önce görüldü
Ne kadar sert ve acımasız görünse de minnoş bir ev kedisi nahifliğinde o.
 
beni belirsiz buluyor
ayrıca rahşan affı kendisine nedense vurmuyor cezanın tamamını çekip geliyorrrr
eee beee şartlı tahliyeee etsenizeee
 
  • Üzgün
Tepkiler: ne
neeeeeeeeeyyyyy nasıl yaniiiiiiiiiii
öğrendiğim gün derkennnn ???

bizimle kafa buluyor galibaaa
 
Son düzenleme:
Ilımlı, güzel huylu bir yönetici. Eğer gitmezse yılın enlernde seçelim… Hak ediyor…
 
Sevgi pıtırcığı mübarek. Bi ara depresifimsiydi ama hızlı dobarlandı. Tek kötü huyu var onu da hepimiz biliyoruz zaten…

Çok gül, çok sev, gönlünce sevil Ayşe Hocam. :emoji_pray:
 
Tanımayınca şu bu diyemiyorsun ki benim gibi eski ve gümüş üye..
 
Geri