Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 35 gün önce görüldü
Xasthur nicki daha iyiydi sanki. Çok yakınen tanımasam da çok zararını görmedim.
 
Menem menem Türk, önüme gelen hürk
Danişam min dile, her gün bir hile...
Geciyo icimden avatarini görünce
 
şairin de dediği gibi
mutluluk vitrinde saklık aç gözlerle bakıyorum
almak için ben de benim gençliğimi satıyorum

fotoğraf boyutu olayını halledemedik üzüldüm :d
 
Geri