artik su konuya girip, dusuncelerimi bu sekil siralayacagim. ok, yosun bence:
*35+ galiba? yinede bende cocuksu, genc (karakter + dis gorunus) canlaniyor ve bence guzel birisi + kisa boylu (?)
*evini ve evle ilgili her seyi seven, ayarlayan
*ev icinde ugrasmayi, ozellikle mutfakta mesgul olmayi seviyor, severek yapiyor ve bu konularda ovulmeyi seviyor (genel olarak ilgi ve alaka gormeyi)
*eglenceli, fanatik
*dogal olarak caliskan, bir seyleri mutlaka basarmak isteyen
*sinirbozucu (insanlarin kendisiyle ilgili dusunceleri bu yonden olabilir)