Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 34 gün önce görüldü
aslında iyi olduğumu nerden biliyor? şaka şaka jşfdj az sinirli değil çok sinirliyim bugün. berdush kaossuz sakin biri gibi. bizden biraz farklı jfldj
 
yeri geldi atıştık, yeri geldi çatıştık, ama verdiğim değeri hiçbir zaman suistimal etmedi; beni yanıltmadı ve şaşırtmadı. dostlarım, hayattaki en büyük şanslarım<3
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Ayagim 38bucuk bilemedin 39 genis acidan cekilmis bir fotiye cok takilmamali... bosver Hollanda doldu zaten sen Almanyaya dogru git.....
 
Savunurum özünü. Hiçlik hiç olmayacak kadar dahada gerçek.
Davul ol emi @W
W yi çok severim yeri apayrıdır.
 
  • Kalp Gözler
Tepkiler: W
Görünce Gülben Ergenin şarkısı geliyor aklıma
 
Ben genel olarak beğeniyorum. Hiçbir vakt değişmedi. Çizgisi hep aynı.
 
  • Öpücük
Tepkiler: W
Geri