Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 34 gün önce görüldü
düşünceli vefalı biridir ayşim, çok severim. hep iyi olsun mutlu olsun…
 
Saygılı, yerini bilen, karakterli kardeşimiz
 
Sürekli beni etiketliyor alakasız yerlere bile hdjndnd
Nickimi sevdiysen sana vereyim… jfjjfjfj
 
kimine kiziyor kimini seviyor
kimine hic birsey demiyor kimine lafini hic esirgemiyor
 
Son ban yaramadı düşerken kafasını mı çarptı ne ? Lkkkjkjhbjcbvjh bi daha banlayın özüne dönsün kjkhk
 
  • Hımm
Tepkiler: ne
Ama hayat çok güzel yaşamak kuşlar ağaçlar böcekler leylaklar herşey harika Ahahahah
 
Koç burcu can alır yakar yıkar söver sonra rahatlar ahahahah
 
artik su konuya girip, dusuncelerimi bu sekil siralayacagim. ok, yosun bence:
*35+ galiba? yinede bende cocuksu, genc (karakter + dis gorunus) canlaniyor ve bence guzel birisi + kisa boylu (?)
*evini ve evle ilgili her seyi seven, ayarlayan
*ev icinde ugrasmayi, ozellikle mutfakta mesgul olmayi seviyor, severek yapiyor ve bu konularda ovulmeyi seviyor (genel olarak ilgi ve alaka gormeyi)
*eglenceli, fanatik
*dogal olarak caliskan, bir seyleri mutlaka basarmak isteyen
*sinirbozucu (insanlarin kendisiyle ilgili dusunceleri bu yonden olabilir)
 
Hahahah biraz değişik dedem ya kızıyorum bazı yorumlarına sonra bişi yazıyor hemen geçiyor kızgınlığım :d
 
Çokzel ve çok tatlııııı
Oyun canavarııııııı
Çok seviyorum :*
 
Geri