Türkiye - ABD ( 26.06 / 05.00 )

🕒 Konu sahibi 1 saat önce aktifti
ABD gol şansı verir bize merak etmeyin. Böyle bir politik ortamda müttefikini golsüz yollamazlar.
 
Maça çıkılmamalıdır. Zira çıkılsa da 0-3 olacaktırdı.
 
Bizimkiler su molasında maç bitti sanıp soyunma odasına giderler.
 
Tatava yapmayın. Kalkıp izleyin. Nasıl milliyetçisiniz la siz
 
Onların cezası bir daha milli forma giyememek olmalı. Sıfır çekecektiniz madem ben de çıkar oynar sıfır çeker gelirdim.
Kendi oynadıkları takımda bu kadar başarılı olup da milli maçlardaki vasat hallerinin tek açıklaması, yeterince çalışmamak olabilir. Yarınki maçta da gol atacaklardır ancak elenip gittiler oysaki güzel bir fırsat yakalamışlardı.
 
Geri