instagramda bi yorum gördüm bayılllldıımmmm
"o gün öyle bir uyuyacağım ki hayatımdaki en iyi uyku olacak"
"o gün öyle bir uyuyacağım ki hayatımdaki en iyi uyku olacak"
Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için lütfen foruma kayıt olun veya giriş yapın. Üyelik tamamen ücretsizdir ve sadece birkaç dakikanızı alır.
öyle bir gün mü vardı ki..instagramda bi yorum gördüm bayılllldıımmmm
"o gün öyle bir uyuyacağım ki hayatımdaki en iyi uyku olacak"
ben geçen 2 maçı da izlemedimöyle bir gün mü vardı ki..
haberimiz yok sjdh

Farklı da yenebilirler çünkü keyfi oynayacaklar, elenme korkusu kalmadı.Maça çıkılmamalıdır. Zira çıkılsa da 0-3 olacaktırdı.
ABD yenecek. Bence gol atmayalım bilerek. Turnuvayı 48. tamamlamak da başarıdır.Farklı da yenebilirler çünkü keyfi oynayacaklar, elenme korkusu kalmadı.
Gündemde kalmak için reklamın iyisi kötüsü olmaz diyorsun.ABD yenecek. Bence gol atmayalım bilerek. Turnuvayı 48. tamamlamak da başarıdır.
Milli Takımı cezalandırıyorlar.Tatava yapmayın. Kalkıp izleyin. Nasıl milliyetçisiniz la siz
Milli Takımı cezalandırıyorlar.![]()
Kendi oynadıkları takımda bu kadar başarılı olup da milli maçlardaki vasat hallerinin tek açıklaması, yeterince çalışmamak olabilir. Yarınki maçta da gol atacaklardır ancak elenip gittiler oysaki güzel bir fırsat yakalamışlardı.Onların cezası bir daha milli forma giyememek olmalı. Sıfır çekecektiniz madem ben de çıkar oynar sıfır çeker gelirdim.