Türkiye - ABD ( 26.06 / 05.00 )

🕒 Konu sahibi 2 saat önce aktifti
instagramda bi yorum gördüm bayılllldıımmmm

"o gün öyle bir uyuyacağım ki hayatımdaki en iyi uyku olacak"
 
öyle bir gün mü vardı ki..
haberimiz yok sjdh
ben geçen 2 maçı da izlemedim
antrenman vardı
bu sefer de uzun yolda olucam.
işim başımdan aşkın bir de bu beyefendilerin rezilliğini izleyemem
eğer mümkün olsaydı
yarınlar yokmuş gibi uyurdum ben de :liv:
 
Geri