sevgilim foruma girmemi istemiyor, ne yapmalıyım?

Konu sahibi son olarak 1 gün önce görüldü
İki, iki buçuk saat falan süren ama yarısı kahramanların peş peşe birbirine imalı bakışlar atmasıyla geçen dizi aralarında yayımlanan kamu spotu gibisin Lefty.

Sevgiler.
Cats-Body-Language-257x300.jpg
 
Ne yapacaksın, sevgiliyi değiştirip forumdan birini bulup birlikte takılacaksın.
 
Enişteniz istemiyor. Gidiyorum ben.
Şaka şaka jfjfjf
 
Sevgili diyor topicte.
Sevgili ciddi iş.
 
Cogu bilmiodurki forumlarda takıldığını sevdiceginin ah ah..
 
Esimle ilk tanıştığımız zamanlardan anlattım.. hatta o zaman kendi forumum bile vardi 😅 irc de bot yazmistim. Öve öve onu anlattım mesela. Her şeyimi bilir. Şeffaf olmak lazim. Bir gün girmemi istemezse girmem ben de. Çok basit.
 
Ah nerrrdeeee
Sevgilim olsa da chate foruma girme dese……
Girmem……..
Ne de olsa geri kalacağım bir şey yok, boş vakit öldürüyoruz
 
  • Beğen
Tepkiler: ne
Geri