Günlük Seni hep yanlış sevmişler diye beni anlayamamış olabilirsin...

🕒 Konu sahibi 6 saat önce aktifti
İçimde sanki kırık cam parçası var...
Zaman zaman yüreğime batan...
Sanki içimde kalan,
Söyleyemediğim sözlerin acısı gibi işte...
 
970205_472611842814785_246783870_n.jpg
 
Sevdiğinin Nazını Değil, Kahrını Çekmektir Sevda.
Onunla Bir ömür Değil Onun İÇin Bir ömürdür Sevda.
Eline El Değmesi Değil ..
Gölgesine Gölge Değmesini Kıskanmaktır Sevda.
Yürürken Dikenli Yollardan Darağacına,
Son Dileğinde Onu Görebilmeyi İstemektir Sevda .
Yani Demem O ki ..!
Herkesin Harcı Değildir Sevda ...!!

1010665_272665122874934_1050171982_n.jpg
 
Kime kimi şikayet edeyim,
En büyük yanılgılar bana ait iken...
Neyi neyle toplayayım,
Tüm sonuçlar hep eksiyken ve değişmiyorken...
 
O'nsuzluk.. çoğu zaman hiçliktir...
"O" yokken.
Sadece "kader" der teslim olurum...
 
Bir dost sesi duyduğumuzda veya dostun yüreğini hissettiğimizde neden çenemiz düşer!

Nasıl ki duygulandığımızda dizimizin bağı çözülüyorsa dilimizin de bağına da o denli hâkim olamayız.

Soluk almadan konuşmak, durmadan anlatmak isteriz.
... Aslında duyduğumuz, duyurduğumuz ses; yüreklerimizin sesidir.

1001339_666636170018583_1475676808_n.jpg
 
Güneşle köye in, beni bırak da
Küçüle küçüle kaybol ırakta.
Bu yolu dönerken arkana bak da
Köşede bir lahza kalıver gitsin.


Ümidim yılların seline düştü,
Saçının en titrek teline düştü,
Kuru yaprak gibi eline düştü,
İstersen rüzgara salıver gitsin.

 
[YOUTUBE]ubwhCJMQl6w[/YOUTUBE]

Bir gözlerin vardı, göz yaşım kaldı
Bir yüreğin vardı, hatıran kaldı
Bir sözlerin vardı, sitemim kaldı
Bir hayat aşkım vardı, gitti yarım kaldı

Son bir acım vardı, o da sensiz kaldı
Ah bu canım güllere yandı, sensiz nefes aldı
Yar yalan değildi, bir rüya gibiydi
Bitti yüreğimde acısı kaldı

Dön; nasıl kimle neredeysen
Dön; beni biraz sevdiysen
Dön; yüreğimde hasret, çaresiz kaldı...
 
... .....
Rabbim mutluluğunu artırsın, gülen yüzün hiç solmasın...
 
"Sen kolay olanı seçtin ve gittin! Çünkü gitmek yormuyor kalmak kadar..."
 
Helal et kendini bana, sevdirme sana kimseyi...
 
Ah ... ..... !! İnsan bu kadar mı özletir kendini bir çıksan gelsen yada bir ses versen.!!
 
Yaralı bırakma, beni öldür öyle git.!!!
 
• Ah bana bir kere daha aşk ateşi düştü.
Bu deli gönül yine yüzünü ovalara doğru çevirdi.
• Ah, aşk denizi bir kere daha dalgalandı.

Sanki, gönlümden her tarafa kan çeşmeleri akmaya başladı.
•Ah bir ateş sıçradı, gönül evini sardı.

Yanan gönül evinin dumanı gökleri 'kapladı. Benim ateşim de o rüzgarla alevlendi.
• Gönül ateşi kolay değildir.

Hiç kınama! Ya Rabbî! Feryadıma yetiş, gönül ateşinden feryat, feryat!
 
Uzakta olanı özler insan...
Uzağında olanın yolunu gözler.
O yoksa yanında; Nasıl olduğunu,
Mutlumu, mutsuz mu olduğunu düşünüp durur da;
Çıkamaz ağzından 'BEN BİZİ ÇOK ÖZLEDİM'' demek için sözler...
 
Tıpkı bir nefes gibisin. İçimde tuttuğum sürece benimsin.
Bırakırsam gideceksin, bırakmazsam öldüreceksin.
 
Geri