Günlük Seni hep yanlış sevmişler diye beni anlayamamış olabilirsin...

🕒 Konu sahibi 3 saat önce aktifti
Sen yoksun ya öksüz bir çocuk gibiyim.
1000095_545607645474632_631539863_n.jpg
 
Adını dağlara yazdım... .....
1530482615302DAB.JPG
 
Çağırsam bile gelme, yorulma ne olursun.
 


"Yorulacaksan, zorlanacaksan, şikayetçi olacaksan, keşkelere sığınacaksan, söze ama diye başlayacaksan; girme aşk yoluna."

- Mevlana


 
‘‘Hiç ayrılmayacak gibi önce, sonra hiç kavuşamayacak gibi sımsıkı güldüler birbirlerine.
Biri uzağa gitti, biri hep uzaklara baktı geceleri.’’

Emre GÖKCE
 
‘‘Hiç ayrılmayacak gibi önce, sonra hiç kavuşamayacak gibi sımsıkı güldüler birbirlerine.
Biri uzağa gitti, biri hep uzaklara baktı geceleri.’’

Emre GÖKCE
 
[YOUTUBE]8N0a0AHp66Y[/YOUTUBE]


Es deli rüzgarla kalbimi bir arada tutamam yaşayamam
Son nefesim ol içime es
Ne zaman istersen aynı yerdeyim ben
Es kaza sevmişsen kalbimi kavura kavura es
Es deli rüzgarlarla yüreği bir arada tutamam yaşayamam
Son nefesim ol içime es...
 
... ..... Acı çekiyordum. Ne acı ki acı çektiğimi canını yaktığımda anladın.
Ve daha acı ki senin canın yanınca benim canım daha çok yandı!
 
Ağlarım anlatamam, hissederim söyleyemem..
Dili yok kalbimin ondan ne kadar bizarım...
 
[YOUTUBE]YfGSoTOcx8Q[/YOUTUBE]


Gülmek için yaratılmış,gözlerde yaşlar niye
Sevmek için yaratılmış, kalpler bomboş niye

Sevmesini bilmiyorsan, bakma sakın gözlerime
Mutluluğu arıyorsan, inan inan sözlerime

Yok yok yalan deme, sevgi denen o gerçeğe
Sevmek acı gerçek acı, benzer birbirine...



( Haydi gül artık ... .....)
 
Öyle büyümüş ki içimizde ki yalnızlık.
Sevilmeyi beklerken, beklemeyi sevmişiz..


971849_560965000628884_413474786_n.jpg
 
Doğruluğa o kadar aşık olun ki,
Her Sözünüz Bir Yemin Mahiyetine Geçsin.

Abdulkadir-i Geylani (r.a)
 
[YOUTUBE]DHm7X_n8vQs[/YOUTUBE]

Can dedim canan dedi
Dost dedim dotum dedi
Kal dedim kalmam dedi
Kalmam dedi,kalmam dedi
Yar dedim yeren dedi
Sev dedim sevmem dedi ...
 
Sözsüz konuşabilmek güzel şey olsa gerektir.
Susmak ve anlamak, susarak anlatmak güzel şey.
Kelimeler elbette konuşabilmemiz için var.
Ama sükûtun bir ihtişamı yok mu sizce de?
 
Bazen de hayatınızda olmayan şey, neyin var diye soran kişinin ta kendisidir.
Her şeyim var, sen yoksun diyemezsiniz...
 
Ben mi hüznü ararım, hüzün mü beni arar ?
Âlemi es geçer de adresi bana sorar...
 
Zaman geçer, yeni hayaller kurulur tek kalan hatıralardır yüreklerde
Öyle bir an gelmiştir ki.! Sesini bile unutmuşsundur artık onun...
Yürek susar, dil konuşmaz olur...
Boğazına düğümlensede bi tutam sözcük bir cümleyle çıkıverir...

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN... CAN .....

W3Mu7DRJb--Y4YvWuI2LKjVZbZI.png
 
Yürü, gölgen seni uğurlamakta,
Küçülüp küçülüp kaybol ırakta,
Yolu tam dönerken arkana bak da,
Köşede bir lahza kalıver gitsin!
 
Geri