Kelimelik

🟢 Konu yazarı şu anda aktif
Oynamak isteyen olursa yarin aksam oynayabiliriz 🤔
 
Uzun zamandır oynamıyordum bi oynayım bakalım
 
@mlshc @lanemoje
Çok düşünmüyorum cnm hatta hiç düşünmüyorum düşünsem böyle olmaz sonuç. Bu oyun öyle pes fifa oynar gibi seri oynanan oyun değil. Bi hamle yapacan bi işine gücüne bakacan. Sizin çok boş vaktiniz var belli :liv:


ekliyorum @Plesk gardını al
osmanım hileyle itham ediyor beni, sinsice gülüyor. oynanmaz bu adamla. ne var saçma kelime oluşturduysak.
 
Ben de başladım bakalım.
Kelime puan ortalamam 8.
Kelimelerle de aram iyidir aslında ama.
Çok zaman harcamıyorum sanki
 
Çok saçma ya gidip anlamlı kelimeler yazıyorum bir sonrakinde de oradan bir şeyler türetirim diyorum mal beyinli adam geliyor anlamsız kelimeler yazıyor engelliyor beni
 
Geri