Kelimelik

🟢 Konu yazarı şu anda aktif
Çok saçma ya gidip anlamlı kelimeler yazıyorum bir sonrakinde de oradan bir şeyler türetirim diyorum mal beyinli adam geliyor anlamsız kelimeler yazıyor engelliyor beni
BUnun icin dualar ediyorum, insaallah oraya 1seyler yazmaz, diye. asdf
Bazisinda tutuyor, bazisinda tutmuyor.😅
Ama olayi bu, 1 1inize kapi acmamalisiniz, ya da acilan kapiyi kapatmalisiniz ki puan alamasin karsidaki. 🥹
mesela ben livmi'ye cok kapi actim, kosturuyor icinde...🥹
elimdeki harflarde cok sacma, kelime kuramiyorum...🥹🥹
 
BUnun icin dualar ediyorum, insaallah oraya 1seyler yazmaz, diye. asdf
Bazisinda tutuyor, bazisinda tutmuyor.😅
Ama olayi bu, 1 1inize kapi acmamalisiniz, ya da acilan kapiyi kapatmalisiniz ki puan alamasin karsidaki. 🥹
mesela ben livmi'ye cok kapi actim, kosturuyor icinde...🥹
elimdeki harflarde cok sacma, kelime kuramiyorum...🥹🥹
Ben daha çok yeniyim ya öğrencem inş ve kelimeler o kadar saçma oluyor ki bir şey yazamıyorum fjskfkskdk
 
bune abi herkes herkesle hasır neşir olmus oyunlar oynuorlar kafayi yiycem bakkkk heeee ^55
 
Ben daha çok yeniyim ya öğrencem inş ve kelimeler o kadar saçma oluyor ki bir şey yazamıyorum fjskfkskdk
Ogrenirsin elbet. 🤩 hatta bizi de gecersin sen🥹
Gelen harflerin sacmaligi ile yazilan kelimelerle yeni 1kelime turetmeye calismakta cidden asiri can sIkIyor cunku yer yok...
Ama basaricaz ya, bu zorluklar bizi yildiramaz. :d
 
Geri