İçinden Geçeni Söyle

Konu sahibi son olarak 40 gün önce görüldü
gelemiyoruz fekat kalbimiz seninle böceğim xd

dmcyhd9.jpg


kuşburnu söyledim bidaha düşün bence
 
eve geldim
kadınlara çok yükleniyoruz dedikodu yapıyorlar diye
15 dkda mahallede ne kadar dedikodu varsa yaptık son 3 ay içindeki tüm olaylar üzerinden
berbere gitseydin onlardada çok dedikodu oluyor xd gerçi bugün kapalı dimii....
canın sıkıldı senin heralde bugün 🫪
 
adam çorumdan gelmiş 2 kere istiklalde tur atmış galata kulesinin orda karaköyden yukarı yıkarken foto çekmiş bağcıları kötülüyor
bildiği bişi olabilir.....
istiklalde bağcılardan aşşamı sanki içine zıçmışlar xd geçen bi bara gittik esc doluydu kendimden utandım xd
 
bildiği bişi olabilir.....
istiklalde bağcılardan aşşamı sanki içine zıçmışlar xd geçen bi bara gittik esc doluydu kendimden utandım xd
taksimdeki barlar 10-15 yıl önce de öyleydi hep yeni o hale gelmedi
nerden biliyon dersen gidenlerden duydum sadece
Tarlabaşı ile istikal caddesi arasındaki ara sokaklarda akşam 8den sonra duvar olmayan perde arkasında yapıyorlardı o işleri sanki eskiden çok iyiydi de.
 
Geri