İçinden Geçeni Söyle

Konu sahibi son olarak 39 gün önce görüldü
Bahcemi karinca basti eve dogru geliyor ordu halinde, arkadaslarinki de oyleymis noluyor ya
 
ooohhh ferahladım
saçma bi yük vardı üstümde
gitti bitti.: ))))

evrencim teşekkür ettim.
 
Hayırlı olsun
Darısı başımıza döngüsel. Evren aynı Evren, aynı pozitiflik ama tık yok.
valla bu sefer hiç uğraşmadım bunun için,
hiç ama hiçbir şey yapmadım.
normalde yırtarım kendimi bir şey olsun diye
kendiliğinden çözüldü.: ))

darısı başına
darısı tüm dertlilerin başına, her işiniz böyle kolay ve zahmetsizce çözülsün.: )))
 
Yeni dönemde bakanlık ders programını merkezden oto yapacakmış. Muazzam bir şey ya. Müdürler kriz geçiriyordu artık herkesin isteğini yapmaya çalışmaktan cjjcjcj
 
Organizasyon işinde çok mu para var
Herkes işin içine giriyor sanki
 
Geri