İçinden Geçeni Söyle

Konu sahibi son olarak 40 gün önce görüldü
Elimden gelmediğinden değil alıştırmak istemediğim için yapmıyorum. Yoksa üstümde görev gibi kalıyor.. arada azcık şımartmadan yoksaaaa kadının dibiyim yani her şeyde yıldızım :)))
 
bazı avrupa ülkelerinde klima için özel izin gerekiyormuş, daha önceden taktırılanlar da iklim mevzuatı gereği sökülüyormuş. avrupa bitmiş, türkiye cennet cennet.
 
Yaptıkları plana tüküreyim
Arkadaşım 5:30’a kadar çalışsın ben sona kadar Allahın sıcağında beş saattir kimse girmiyor
Saat 5:00 olunca dedim gidiyorsun sen evine aramızda kalsın kaçak göçek git bu ne ya yaptıkları plana tüküreyim bir tane düzgün plan yok yazık.
Bari bugünlerde istisna yap insanları erken eve yolla insanları da kafasını dinlesin ayaklarını uzatsın sıcaklığı boğuşmasın yazıklar olsun vallaha eziyet
 
Zaman çok hızlı geçiyor. Eskiden değer verdiğim şeyler anlamını hızlı kaybediyor.
 
Misafirlerimi mutluluklar içinde yolladım eloş’a da koca buldum kuzenim vazcaymazsa ay ne güzel oluuuur :)) ama kuzenim pilot onun yüztrilyon tane sevgilisi vardır eloşun yerine ben olsam kuzenime inanmam :))

Ay işte ben demek bu demek :))))
 
Geri