İçinden Geçeni Söyle

Konu sahibi son olarak 40 gün önce görüldü
Güya 30° bence 40 ya da 45
Yarın 37 gösteriyor o zaman da 47 olur herhalde Almanya düzgün sıcakların olsun ya bu ne
İşe giderken eriyorsun çıktığında eriyorsun bıhtıh ya
 
bir şeyleri düzeltmeye çalıştıkça daha çok dağılıyor sanki. iş yeri ayrı bir dünya, sektör zaten karmakarışık. bazen şeytan diyor ki bırak her şeyi, git tek başınalığını yaşa, eleman derdinden de kurtul. insan gerçekten ne yapacağını şaşırıyor. işin özü şu, en kral iş imal edip e ticaretten satmak. en azından derdin de düzenin de biraz daha kendi elinde olur. insan gerçekten ne yapacağını şaşırıyor.
 
bir şeyleri düzeltmeye çalıştıkça daha çok dağılıyor sanki. iş yeri ayrı bir dünya, sektör zaten karmakarışık. bazen şeytan diyor ki bırak her şeyi, git tek başınalığını yaşa, eleman derdinden de kurtul. insan gerçekten ne yapacağını şaşırıyor. işin özü şu, en kral iş imal edip e ticaretten satmak. en azından derdin de düzenin de biraz daha kendi elinde olur. insan gerçekten ne yapacağını şaşırıyor.
karavan al :))
 
  • Beğen
Tepkiler: RK
Bugünkü nikah kokteyli Star Wars temalı. Işın kılıcımı aldım geldim. Gecenin sonunda Darth Vader halay çekecekmiş gibi hissediyorum. Allak çektirmesin.
 
Sahilden geldim şimdi 2 saat voleybol oynadık kizlarla kumda sariyor sarmasinada fena yoruldum ya bizden geçmiş abi yaslandik filan ^55
 
Hafta içine yatılı misafirim var.
Dip bucak temizlik zamanı geldi
 
Geri