İçinden Geçeni Söyle

Konu sahibi son olarak 35 gün önce görüldü
Bomboş, geveze akraba kadar can sıkan bir şey yok.
Hayatlarında aksiyon kalmayınca sağa sola sarmalar, saçma sapan konuşmalar...
gereksiz yükten başka bir şey değiller
 
Evet benim de aklımın kenarında acaba!!! dolaştı ama kötü kalpli miyim diye sorguladım da ay bilmiyorum ki ben heralde kocama çiçek almadın diye laf sokmayı daha çok seviyorum:)) ama mutlu da oldum benim gazımı bir süre alır bu sonra yine laf sokarım :)
Çok öpüyorum seni lila Hanımcım ve en sevdiğim renk lila bunu da söyleyim 💜


Bak bu yüzden asla evlenme vur tekmeyi geç :)))(
Benim de en sevdiğim renk lila ve çocuğumun adını lila koyacağım bu kararımdan döndürmeye çalışanlar oldu ama dönmeyeceğim
Ben de kocaman sarıldım sana geriye

Kasada 30 Euro fazla çıktı delireceğim artık sjsjsj
 
Benim büyük konuşmamam lazım dayısı gibi şubatta mı doğacak benim çocuk istemediğin ot hahahahha
 
ay ben bu forumun üyelerini seviyorum ya aşırı fıstıksınız beybilatolar kızlar çok güzel veee adamlar da fena değil😎

O halde bugün günlerden giderimiz var günü🙏

Günaydın saçlarını savurmayı unutma 🔥🔥
 
Hayırlı sabahlar,
koç burcunun güzel listelerde başta olacaği sağlıklı huzurlu mutlu stressiz bir gün gecirelim…

Herkese benden sabah ☕️ …
 
@Myself ilgili konuyu bulamadım, buradan yazacağım; öncelikle geçmiş olsun. Ve o fotoğraf nasıl güzel bir fotoğraf kaptan. Yüzündeki ifade✨😌 Çocukların böyle bir etkisi oluyor evet, huzur o ifadenin ismi✨ allah bağışlasın miniği, sana da şifa diliyorum en acilinden.

çok teşekkür ediyorum Larien .. mesajını okurken yıkılmış vaziyeteydim yuksek ateş epeyce boy gösterdi çetin geçti gece şuan daha iyiyim kötünün iyisi misali..
benim hatırladığım bu yaşıma kadar bu mevsimlerde üçüncü kere bu hastalığa yakalanmam.. dün gün içinde çalıştım bir de inan bekliyor olması söz vermiştim ona istinaden son çırpınış ile gittim : )
vede kaldım burda iki gün daha kafa izni şekli..
tüm çocukların yarınları güzel olur inşallah biz ailelerine vede vatana millete hayırlı evlatlar olurlar..

bu mevsimde hasta olmakta neyin nesi allasen ya sinir bozucu : )

saygılar Larien huzurlu günler..
 
@Myself geçmiş olsun sevgili kaptan.. 🫂
 
Geri