İçinden Geçeni Söyle

Konu sahibi son olarak 35 gün önce görüldü
Bu erkekler kılıbık değil kalbi ılık… Benim eşim de bunlardan biri… (kılıbık denmesine bozulduğu için kalbi ılık tercih ediyoruz…) Hanımcı da olur, babam bunu seviyor… Hanımköylü demem çünkü köylüleri pek sevmiyom

Hamile kadınları çok seviyorum, onlara queen diyoruz…
duygusal yaklaşım:p
 
ya gelmişken beni tekrar alırlar falan canım sen git tüm kalbim seninle vatan sana emanet
Rabbim tırnağına ve ojelerine zarar vermesin xd
images
 
İş yerime kocamdan böyle bir çiçek gelince aklıma acaba beni aldatıyor mu düşüncesi beliriyor. Aaa bayram değil seyran değil :))
ay ben de kocasına aşık geyşa olarak ortada dolanıyorum :)?
Acaba beni aldatılıyorum mu
Evet diyenler el kaldırsın minnoşlar :))
 

Ekli dosyalar

  • IMG_9170.jpeg
    IMG_9170.jpeg
    2.7 MB · Görüntüleme: 5
İş yerime kocamdan böyle bir çiçek gelince aklıma acaba beni aldatıyor mu düşüncesi beliriyor. Aaa bayram değil seyran değil :))
ay ben de kocasına aşık geyşa olarak ortada dolanıyorum :)?
Acaba beni aldatılıyorum mu
Evet diyenler el kaldırsın minnoşlar :))
Ay sorma bir kere aldı .. aynısını düşündüm ne düşündüğünü biliyorum dedi bir daha da almıyor sjsjsj bence tadını çıkar anın aklından da kötü şeyleri at
 
11 ay olmuş bir hafta kaçamak yaptım .. oktay abi tersane sonrası bir kontrat daha atarsın diyor.. he atarım..
 
Geri