benim çok sağlam motivasyona güce ve masaja ihtiyacım var.
Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için lütfen foruma kayıt olun veya giriş yapın. Üyelik tamamen ücretsizdir ve sadece birkaç dakikanızı alır.
iletisim dm,wpbenim çok sağlam motivasyona güce ve masaja ihtiyacım var.

Endonezyalıdan aşağı dokundurtmam bedenimeiletisim dm,wp![]()
Afiyet olsun güzel tercih )çay+menemen
kıyafeti yakmayan sensörlü ütü al bence..Arkaaşla günaydın. Şimdi size yeni bir salaklığımı anlatıyorum.
Sabah duruşmam var böyle geç kalma ihtimalim doğdu geciktim falan. Hemen bir polo tişört çekem adliyeye gidem dedim. Hooop tişört ütülü değil. Neyse ütüyü fişe taktım ütü masasının üstündeki yerine koydum. O ara evrakları falan çantama koyuyorum ütü ısınana kadar. Geçtim diğer odaya.
Odaya bir geldim bir yanık kokusu. Ütünün altında cep telefonum… Kılıf erimiş ekrana doğru akıyor. Hemen aldım telefonu attım buzdolabına şu an çalışıyor gibi bakalım…
Oha öyle bir şey mi var?kıyafeti yakmayan sensörlü ütü al bence..
en azından sesini duyup gelirsin
yenisini aldım alalı unutsam bile hiç yakmadi, kitliyor kendini ;d
sen mi gidiyon askereBu gün hastanede olacağım yarın piknikte Perşembe cuma yine hastahane cumartesi konser Pazar asker yemeği Pazartesi asker uğurlaması ay ben ne kadar yoğun ya bu hafta 🫢
9 aylık gebe eşini, sabah saat 07:00 de, haziran ortasındaki sıcakta sana ait tek parça tişört için ütünün başına gönderdiğinde tekrar konuşalım 😘kimse neden ütüyü sen yapıyon dememiş.
şimdi feminizmi kenara bırakın gerekirse çocuk doğururum ama ütü yapmam
ya demgojiye bak sanki balkan harbine cepheye gönderiyor xd9 aylık gebe eşini, sabah saat 07:00 de, haziran ortasındaki sıcakta sana ait tek parça tişört için ütünün başına gönderdiğinde tekrar konuşalım 😘
Mesele feminizm değil, kıymet bilmek 👋
Hayır bu demagoji ile forumdaki erkekleri kılıbıklaştıcağım misyonum bu. 10 senedir @Plesk i işliyorum mesela… Bir yere kadar geldik…ya demgojiye bak sanki balkan harbine cepheye gönderiyor xd
zaten konu feminizm değil dedim kıymet bilmemek de değil demiştim
şimdi forumda 2 tane feminist ve 1 kılıbıktan like alacaksın diye bizi yem etme harunabi xd