İçinden Geçeni Söyle

Konu sahibi son olarak 35 gün önce görüldü
Arkaaşla günaydın. Şimdi size yeni bir salaklığımı anlatıyorum.

Sabah duruşmam var böyle geç kalma ihtimalim doğdu geciktim falan. Hemen bir polo tişört çekem adliyeye gidem dedim. Hooop tişört ütülü değil. Neyse ütüyü fişe taktım ütü masasının üstündeki yerine koydum. O ara evrakları falan çantama koyuyorum ütü ısınana kadar. Geçtim diğer odaya.

Odaya bir geldim bir yanık kokusu. Ütünün altında cep telefonum… Kılıf erimiş ekrana doğru akıyor. Hemen aldım telefonu attım buzdolabına şu an çalışıyor gibi bakalım…
 
Arkaaşla günaydın. Şimdi size yeni bir salaklığımı anlatıyorum.

Sabah duruşmam var böyle geç kalma ihtimalim doğdu geciktim falan. Hemen bir polo tişört çekem adliyeye gidem dedim. Hooop tişört ütülü değil. Neyse ütüyü fişe taktım ütü masasının üstündeki yerine koydum. O ara evrakları falan çantama koyuyorum ütü ısınana kadar. Geçtim diğer odaya.

Odaya bir geldim bir yanık kokusu. Ütünün altında cep telefonum… Kılıf erimiş ekrana doğru akıyor. Hemen aldım telefonu attım buzdolabına şu an çalışıyor gibi bakalım…
kıyafeti yakmayan sensörlü ütü al bence..
en azından sesini duyup gelirsin
yenisini aldım alalı unutsam bile hiç yakmadi, kitliyor kendini ;d
 
Bu gün hastanede olacağım yarın piknikte Perşembe cuma yine hastahane cumartesi konser Pazar asker yemeği Pazartesi asker uğurlaması ay ben ne kadar yoğun ya bu hafta 🫢
 
kimse neden ütüyü sen yapıyon dememiş.
şimdi feminizmi kenara bırakın gerekirse çocuk doğururum ama ütü yapmam
9 aylık gebe eşini, sabah saat 07:00 de, haziran ortasındaki sıcakta sana ait tek parça tişört için ütünün başına gönderdiğinde tekrar konuşalım 😘

Mesele feminizm değil, kıymet bilmek 👋
 
9 aylık gebe eşini, sabah saat 07:00 de, haziran ortasındaki sıcakta sana ait tek parça tişört için ütünün başına gönderdiğinde tekrar konuşalım 😘

Mesele feminizm değil, kıymet bilmek 👋
ya demgojiye bak sanki balkan harbine cepheye gönderiyor xd
zaten konu feminizm değil dedim kıymet bilmemek de değil demiştim
şimdi forumda 2 tane feminist ve 1 kılıbıktan like alacaksın diye bizi yem etme harunabi xd
 
ya demgojiye bak sanki balkan harbine cepheye gönderiyor xd
zaten konu feminizm değil dedim kıymet bilmemek de değil demiştim
şimdi forumda 2 tane feminist ve 1 kılıbıktan like alacaksın diye bizi yem etme harunabi xd
Hayır bu demagoji ile forumdaki erkekleri kılıbıklaştıcağım misyonum bu. 10 senedir @Plesk i işliyorum mesela… Bir yere kadar geldik…
 
Bu erkekler kılıbık değil kalbi ılık… Benim eşim de bunlardan biri… (kılıbık denmesine bozulduğu için kalbi ılık tercih ediyoruz…) Hanımcı da olur, babam bunu seviyor… Hanımköylü demem çünkü köylüleri pek sevmiyom

Hamile kadınları çok seviyorum, onlara queen diyoruz…
 
Geri