Haha yasak olmasa yikardim dddAynen bunu senin için dedim. övdüm….
Sen gece o balkonda halı da yıkamışsındır…
Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için lütfen foruma kayıt olun veya giriş yapın. Üyelik tamamen ücretsizdir ve sadece birkaç dakikanızı alır.
Haha yasak olmasa yikardim dddAynen bunu senin için dedim. övdüm….
Sen gece o balkonda halı da yıkamışsındır…
bunla basla abi, devami gelir.
Nostalji iyidir, özümüz..Tamam anlaşıldı 80'li yıllardan devam edelim.Teşekkür ederim kardeşim.Nasılsın,her şey yolunda mı?
min forumda degil yanliz.. senin seytanin o. 😂gece gece yemek videoları çıkıyo karşıma.....şeytan git başımdan
Çok şükür ben de iyiyim.Hafif melankoli..Nostalji iyidir, özümüz..
teşekkür ediyorum abi, iyiyim sizleri sormali. çok şükür..
o benim küçük şeytanım :/min forumda degil yanliz.. senin seytanin o. 😂