Marla
Elmas Üye
Piton olarak beni besleyebilirsin xd masraflar aynı olur 😅öfff yalatma biyerini tövbe estsen de dikkat et köpeğini yeme o daha kötü gkfkrkd
ben de zengin olursam köpek alacağım adını lucky koyacağım
hadi gel oğlum dicem gelip diliyle yüzümü yalayacak
normalde asla yüzümü yalatmam kimseye
ben de boynunu okşayıp hadi evlat bakalım diye severim
şaka şaka zengin olsam piton falan beslerim ya da iguana
çünkü çok zenginler öyle şeyler besliyor