İçinden Geçeni Söyle

Konu sahibi son olarak 40 gün önce görüldü
nolur nolmaz diye ben yine bilgisayarımı eve götürcem belki pazartesi bi haber gelir ve online çalışacaksınız yollar kapatıldı denir inşallahhhhhhhh amin çok amin aşırı çok amin :)))

günaydın misler böcekler kediler otlar günaydın saksı günaydın kupa kızı :))) ay çok eğleniyom allam yarabbim :))))
 
7 kisi gelmemis sicaktan ise, beynim kayniyor gibi ben de muhtemelen musteriyi yolcu ettikten sonra giderim. Tam da gelecek gunu buldu Japonlar.
 
Ama bişii diyeceğim Mihri hanım beni hiç görmüyor hep o dünkü sinsirellalar yüzünden :)))
 
Geri