Sabret hallolacak inşallah 🫠ben de serçeyi engellemiştim hiçbir şekilde anlaşamıyoruz diye ama her konuda aşağıda belirtiyor engellenmiş içeriği göster diye![]()
Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için lütfen foruma kayıt olun veya giriş yapın. Üyelik tamamen ücretsizdir ve sadece birkaç dakikanızı alır.
Sabret hallolacak inşallah 🫠ben de serçeyi engellemiştim hiçbir şekilde anlaşamıyoruz diye ama her konuda aşağıda belirtiyor engellenmiş içeriği göster diye![]()
Yöneticiler de engellenebilsin istiyoruz………..
Rapor etmem. NfjfkjfRaporlarını nasıl görebiliriz bu konuma fikrin var mı :d
illa kavga gerekmiyor ben Hilali nefret ettiğim için engellemiştim stokla serçeyle öyle çok kişisel problem yaşamadım sadece sinsi gördüğüm için engelledim çok severdim ikisini de eskiden ama mesela herhangi bir sorunun yok senle dost gibi duruyorlar biriyle tartışıyon kavga ediyon o kişi sana hakaret etse laf söylese o mesajlara gülücük beğeni atıyorlar
konuşunca da aa sülüman olur mu öyle biz arkadaşız senle diyorlar.
sadece bu sebeplerden engelledim yani nefret kin yok ortada sadece hiçbir şekilde iletişim kurulamayacak insanlar olduğuna emin olduğumdan engellemiştim.
Bir kişilik hakkımız olsunRaporlarını nasıl görebiliriz bu konuda fikrin var mı :d
Herkes RK’yı gazlıyor.Bu forum asla satılmayacak :d
Diğer arkadaşlar için müsait vakitte düzeltmeyi yapacağım..
Üyeye Toprak at butonu loading..
Herkes RK’yı gazlıyor.
Bkz;