Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için lütfen foruma kayıt olun veya giriş yapın. Üyelik tamamen ücretsizdir ve sadece birkaç dakikanızı alır.
Geçen Seninde bir tartışman oldu ben sana gelip noluyor demedim ? Napalim şimdi oturup detay mi verelim sana ?Ay noluyo noluyoooo..
Sana mı yazdım ?Geçen Seninde bir tartışman oldu ben sana gelip noluyor demedim ? Napalim şimdi oturup detay mi verelim sana ?
Ne merak ediyorsun eğlenir gibi oku geç ozaman ?Sana mı yazdım ?
Kimle ne yapıyorsan yap bana ne ?
SANANE ?Fırsatçılık iyi bişey değil
Ne merak ediyorsun eğlenir gibi oku geç ozaman ?
Hadi kendi sorunlarını çöz hadiSANANE ?
Olur çözerim sen beni düşünme..Hadi kendi sorunlarını çöz hadi
Çünkü art niyetini gördüm ve geri çektim kendimi ortada fırsatçı gibi gezme bugün bana olan yarın sana olur unutmaOlur çözerim sen beni düşünme..
Seninle muhatap değilim kendin benim gönderilerimi beğeniyorsun sonra bir zaman geçiyor laf sokuyorsun bi net ol..
Kolay gelsin.. Uzatmazsan sevinirim..
Engellemeye benden başla..
Özürlerinden biktigim için konusmayalim dedim ama okadar koymuşki bu sana birde gelip burda hakkimda yorum yapıyorsun keşke sende biraz saygili olup adimi anmasaydin ama bu biraz erkeklik ister sende haklısınmikrofon bile 1 dkdan sonra sesine katlanamıyorum demiş xd
Çekirdek yediğine eminimBen de farkettim ortam sessizlestikce RK bi seyler atıyor ortam geriliyor 🤔 gaza gelmeyin arkadaslar 🤭
ömrünü burda erkeklere düşmanlık besleyerek geçiren birisin şimdi cinsiyetçi konularına devam ediyorsun xdÖzürlerinden biktigim için konusmayalim dedim ama okadar koymuşki bu sana birde gelip burda hakkimda yorum yapıyorsun keşke sende biraz saygili olup adimi anmasaydin ama bu biraz erkeklik ister sende haklısın
Bu postla olayin muhattabi olduğumu düşünen aklınıza yazık. Gelen dmlerle zihnimin Allah'a şükür sizler kadar kirli şeylerle dolu olmadığını birkez daha öğrenmiş oldum.Kavga etsenize yahu ne bu Minnoş Minnoş imalar ..![]()